nedeľa 17. novembra 2013

►AbOuT mE!◄ ♥Niečo o mne!♥

Ták! Včera som Vám písala, že pridám ešte niečo "krátke" o mne :). A dnes to tu je :). Hneď po tom napíšem ďalšiu časť denníčku ;).

Meno: (nepoviem pravé :P) Lotti Charlotte Sweetie
Vek: To predsa nie je dôležité :D :)
Obľ. farba: Všetky pastelové, ale najmä ružová a tyrkysová :3
Obľ. seriál: Je ich viac, ale najmä Teória veľkého tresku a Kosti ;)
Obľ. farba VLASOV: Ružová :3
A teraz niečo "len tak" o mne: Milujem dúhu, jednorožce a všetko také -rozkošné-! Pozor na mňa ale, dokážem byť dosť drzá potvora! :D
Nemám naj kamarátku, nenašla som zatiaľ svoju spriaznenú dušu :3... Mám ale naj kamoša :).
Neznášam falošných ľudí a klamstvá.
Milujem svojho králička :3!
Milujem My Little Pony, už ako 4 ročná som na tom bola "závislá" :D
Milujem letsplayerov a vloggerov.
Milujem hry, hrám ich už od svojich 4 rokov. (pamätám si jak som s ockom drtila cs-ko :D)
Nie som taká sladká ako na prvý pohľad vyzerám :P Som riadne drzá (ale to už tu bolo :D).
Milujem písanie.
Milujem filmy a knihy "Anna zo zeleného domu". Je to úžasné! :3
To by už stačilo, nie? :3 Tak, to je tak celkovo všetko, písala by som tu ešte veľa, ak by som mala popísať celkovo mňa, ale to by som sa nedopísala...
Dúfam že ste sa trochu zasmiali, trochu potešili a povedali ste si "Aj ja." a máte radi niečo také ako ja.. Ak áno, kontaktujte ma, milujem svoje spriaznené duše. Môžeme si trochu popísať ;).
Môj profil je na tomto blogu, niekde v pravo.. :D 


1 komentár: