pondelok 18. novembra 2013

♥TheMyDiary♥MONDAY/PONDELOK

 
Jo, dnes je pondelok :( /fňuuuk/.
Neznášam pondelky! V škole sme mali našťastie len 6 hodín, čo je fakt fajn :)... Možno by tento deň bol aj v pohode, keby sme nemali matiku :(. Neznášam matiku! Tie blbé výpočty a príklady typu: "Katka si kúpila 8 ananásov, Jurko si kúpil 3 ananásy, vypočítaj priemernú teplotu v tieni."(áno, mám to z fb :D)...No proste.. Pokazený celý deň :(.
Viem, že som včera nepridala pokračko môjho denníčka (SUNDAY/NEDEĽA), ale pridala som aspoň "About me", čo Vám musí postačiť :D.
Totiž, nedeľa u mňa nie je ničím zaujímavá, pretože sa iba učím :(.
Ale viete čo?! Kašlime na vec, ľudia! 
Škola je škola a je úplne jedno, že ju nemám rada :D!
A čo vy? Typujem, že tiež školu moc neobľubujete..:D 
Napíšte do komentu:
O čom by ste chceli ďalší článok ;)
Diky moc za prečítanie tohto kratšieho článočku, no proste... v tento deň sa nestalo nič také, o čom by som chcela dlhšie "polemizovať" :D. Samozrejme, teším sa na Vaše komentáre, chcem urobiť taký -tématický článok-, tak mi navrhnite o čom by ste chceli :) 
Čauko zatiaľ :3! (nezabudnite okomentovať :3)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára