nedeľa 1. decembra 2013

→ ♥1.DECEMBER!♥ ← +Mini pravdivý príbeh o úžasnej knihe :3

Yayyy! ♥
Dnes je krásny 1.DECEMBER, a je nedeľa :)... Možno u Vás sneží, možno nie... Aj tak si užite tento krásny okamih!
                      
Práve si idem (znova) prečítať knihu "Příšerné příběhy strýčka Montaguea", možno som už tu o tom písala, ale je to úžasná kniha, je síce po česky, ale to mi nevadí, pretože po česky viem a rada tak čítam :D
Je to taká strašidelná kniha, ale na konci je naozaj zaujímavé poučenie... je to fakt bombová knižka.
A teraz malý príbeh, ako som ju našla...(pravdivý :) )
Pred 2 rokmi sme mali pyžamovú párty u kamošky, čítali sme si nejaké knihy a medzi nimi bola aj veľmi úžasná, strašidelná kniha. Čítali sme si ju pred tým, ako sme šli spať.
Ale na ďalší deň som na ňu nejako zabudla, žila som si svoj život a o tej knihe som premýšľala možno iba raz, ale až tak ma nezaujímala, aj keď bola úžasná.
O tie 2 roky som bola s úplne inou kamoškou na nákupoch, kupovala som si knihu. Prezerala som si úplne všetky, ale žiadna ma až tak neuchvátila, potom som našla také 2 knihy a vyberala som si medzi nimi, po asi 15 min. som si vybrala jednu z nich :D. Práve som išla k pokladni, keď ma zrazu niečo ťahalo k jednej poličke, povedala som si: "No okej, tak sa medzi tými knihami prehrabem, možno tam nájdem lepšiu ako táto." a tak som sa k nej priblížila, "behala" som prstami po knihách až som narazila na nejakú zvláštnu (zatiaľ som ju videla len zboku) a tak som ju vybrala...
Hneď ako som ju vybrala, zachvátil ma neuveriteľne zvláštny pocit. Bála som sa a bola som aj taká... proste...neviem to opísať...
A zrazu, keď som ju otvorila, vykríkla som: "To je ona! To je tá kniha!", moja kamoška sa na mňa pozrela (ako aj všetci ostatní v obchode :D ) a povedala: "Ty si šibnutá, už s tebou nikdy nejdem nakupovať knihy." 
Ja som sa len zasmiala a išla som ju kúpiť. Milujem ju... Je to úžasná kniha...!
(p.s.-tá kamoška doteraz nechápe, prečo tú knihu milujem, a vždy keď jej vravím tento príbeh, vôbec ma  nepočúva... snáď aspoň vy si dokážete predstaviť, aké je to neuveriteľné!)









2 komentáre:

  1. Nový príspevok? :) Inak tú knihu poznám a je celkom fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, už trochu starší :D...
    Jééj, konečne niekto kto ju pozná :3 To je super ;)

    OdpovedaťOdstrániť