utorok 27. mája 2014

♡Po dlhej prestávke- som späť!♡

Ahojky! Po veeeeľmi dlhej prestávke (presnejšie- po cca 4 mesiacoch) som späť. Síce si uvedomujem že nemám nejakú vysokú návštevnosť blogu- takže vlastne som zrejme ani nikomu nechýbala :D, ale mne to nejak neprekáža. Aspoň ste ma nenútili vydať nový článok :D.
Na tento blog som vlastne... skoro zabudla :D. A to kvôli všetkému- škola, domáce povinnosti atď.
Nemala som veľmi čas na písanie článku, a to je mi ľúto. Lenže vyskytol sa taký problém, pokazil sa mi ntb takže od vtedy som nepísala žiadny nový článok. Ešte stále nebol v oprave, jednoducho nebol ani čas, takže momentálne píšem na pc, čo ma dosť irituje, keďže sa tu píše zle :(. Ale aspoň je rýchly.
A áno, učite ste si aj všimli že tu nie je žiadny obrázok alebo rozdeľovač, a to práve kvôli tomu že všetky rozdeľovače, obrázky a pixelky mám v ntb -.-.
Tak, len som prišla oznámiť že v blogu budem pokračovať, a keďže môj "úžasný" mozog sa rozhodol, že sa zmení, znamená to veci ako "outfity", "čo je v mojej taške"...atď. Takéto články ale prídu až keď mi opravia ntb... Dúfam že sa to stane čo najskôr!!!
♡-S láskou: LittleLunatic♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára