sobota 16. novembra 2013

♥TheMyDiary♥SATURDAY/SOBOTA

   SOBOTA
Áno, milí čitatelia, ktorí si našli čas na čítanie môjho denníčka, máte pravdu, je sobota. Ale to už predsa viete... Dnes nie je žiadny zvláštny deň, nikde sa nechystám, nemám nič na pláne. Len si tak sedím doma a pozerám do môjho notebooku. Hmmm, keď tak premýšľam, jedinú vec, ktorú by som aj MOHLA mať v pláne, je ísť k babke.. K babke chodím rada, býva v centre mesta, takže sa tam prechádzam, rozdumujem a znova a znova prechádzam... Občas zájdem do obchodu. V centre mesta je strašne veľa ľudí (ale to je Vám asi jasné), a ja neznášam cudzích ľudí, ktorí na mňa zírajú (čo sa stáva pomerne často, neviem prečo)... A preto až tak často do mesta nechodím, samozrejme, je to len jeden z viacerých dôvodov!
Ale zasa som odbočila od témy! Ááááách... Dnes som si čítala knižku a tak som sa zamyslela... prečo už ľudia nečítajú knižky? Teda, nájdu sa aj taký, ale väčšina, ktorú poznám radšej pozerá filmy.
Filmy sú odlišné v tom (nepočítam to, že ich nemusíme čítať a iné tie technické veci!) , že to máte všetko zhrnuté, je to rýchle. Máte tam hercov, ktorí vytvárajú nejakú "predstavu".
Ale ja radšej čítam knihy! Môžem si vytvárať VLASTNÚ predstavu :3! A milujem to čítanie a opisovanie vecí v knihe, ktoré vo filmoch veľmi nenájdete :(.
No jó, to moje fylozofické rozmýšľanie... musím všetko preberať.. :D. 
Táááák! To bolo moje premýšľanie, teraz je na rade to, čo robím... Práve si púšťam- http://youtu.be/vKNcuTWzTVw a veľmi sa mi to páči :D. Túto pieseň som už počula dávno, v rádiu. A netušila som ako sa volá... Až raz, prezerala som si jej pesničky a bola tam nejaká najpozeranejšia, či jaká... tak som si ju pustila. A hneď ako som počula refrén, skríkla som na celý byt: "To je tá pieseň!"...
Je už trošku staršia, ale ja som ju pred rokom ešte vôbec nepočula. Až teraz.. Ale myslím, že to nevadí :D...
Tak, to je asi všetko, pripravte sa, že onedlho (možno dnes, možno zajtra) pridám info o mne ;). Keď chcete, môžete si to prečítať, ak nie... tak... nie :D. Je to na Vás :3. Pááááčko!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára